vrijdag 18 september 2009

hondsrug classic verkennen

Ik ga volgende week dinsdag (22 sep) zo goed als zeker naar gieten om route van de hondsrugclassic te rijden.
Ik heb de route zoals die op de site van de organisatie staat zo goed als mogelijk overgetrokken op dezelfde kaart van garmin die de organisatie ook heeft gebruikt en die in mijn GPS geladen.

Ik ga op de fiets naar gieten en rij de ronde 1 keer. De heenreis is 30 km, dus een dik uur. De ronde is bijna 30 km lang dus dat moet in 1.5 uur te doen zijn.
Ik vertrek om 15.00 uur bij belga megastore.

Alleen in Gieten meedoen kan natuurlijk ook. Ik zal zo rond 16.15 uur in Gieten zijn (op de startstrook).

Ik rij via de helperzoom, dus aan het eind van de helperzoom (vlak voor het fietspad langs de begraafplaats) gaan staan kan natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten